توالت فرنگی بیده دار چیست ؟

امروز می خواهیم درباره ی توالت فرنگی بیده دار با شما صحبت کنیم. وسیله ی مکانیکی ِ Bidet ، بیده یا خود شور ، وسیله ای ست که روی توالت فرنگی نصب میگردد و وظیفه ی آن شستشو ست.

استفاده از توالت فرنگی در کشورمان رو به افزایش است و حتی برخی افراد توالت های زمینی ( توالت های ایرانی ) خود را به توالت فرنگی تبدیل می نمایند تا از مریت های آن بهره مند گردند. وسیله ی مفیدی که در توالت فرنگی بیده دار وجود دارد و به شستشوی بهتر کمک می کند ، بیده می باشد.

توالت فرنگی بیده دار چیست

فرنگی خود شور ، توالت فرنگی بیده دار

بیدت ، بیده یا خود شور وسیله ای ست که روی توالت فرنگی نصب می گردد و زمان شستشو به افراد یاری میرساند. بیدت ها به 2 دسته ی مکانیکی و دیجیتالی تقسیم می شوند.

در بیدت دیجیتال ، جنب قسمت نشیمن گاه ، یک دستگاه دیجیتال قرار می گیرد. کلیدهای موجود روی این دستگاه فشار آب و غیره را تنظیم می کنند. توالت فرنگی بیدت دار توان خشک کردن هم دارد. به این صورت که بعد از شستشو ، درب توالت فرنگی بسته میگردد و گرما و باد ایجاد میشود.  در مدل مکانیکی ، در قسمتی که لوله ی پخش کننده ی آب وجود دارد ، شیر یا دسته ای تعبیه شده تا با باز کردن آن، آب با با فشاری معیّن از لوله خارج گردد.

در توالت فرنگی بیدت دار ، امکان تنظیم کردن ِجهتِ خروجِ آب و همچنین تنظیم دمای آب خروجی وجود دارد.

در  بیدت دیجیتال ، کلیدی با اسم واش ( wash به معنی شستن ) جنب درب توالت قرار گرفته که با استفاده از آن ، شستشو شروع می شود. اغلب کلیدهایی جهتِ حرکت دادنِ لوله ی شستشو تعبیه می شوند تا مسیر پاشِشِ آب کنترل شود. بعد از پایان شستشو ، دکمه ی استاپ ( stop به معنی توقف ) را فشار دهید تا پاششِ آب توقف پیدا کند. در برخی خود شور ها ، دکمه ی درای ( dry به معنی خشک کردن ) وجود دارد .

خرید انواع توالت فرنگی بیده دار

فروشگاه افرا استون